رفقای خوب

دوستی ؟ بله ، لطفا

رفقای خوب

دوستی ؟ بله ، لطفا

تولدت مبارک استاد

مارتین اسکورسیزی بزرگ شصت و هشت ساله شد. تولدش رو به همه ی عاشقان سینما تبریک میگم. به جای اینکه راجع به این استاد و عاشق سینه چاک سینما چیزی بنویسم چند تا عکس   در ادامه مطلب گذاشتم از فیلمای مختلفش که اگه ندیدین ارزشش رو داره.


ادامه مطلب ...

کیل بیل 3 ، خوره ی فیلم ریسک می کند ؟!

" من زودتر از اینکه متوجه بشم تبدیل به یک صفت شدم "

کوئینتین تارانتینو



خب این واقعن درسته ، تارانتینو شخصیتش جلوتر از فیلم هاش هست ، شخصن فیلم های " کیل بیل " رو شدیدن دوست دارم و حالا ! منتظر قسمت سومش هم هستم ؟!


تارانتینو یادتون باشه کمی بعد از اکران " حرومزاده های بی شرف " گفت که قرار قسمت سوم رو در سال 2014 اکران کنه که کمی دیر به نظر می رسید و تاریخ اکران فیلم زودتر موکول شد ، شاید حدودای 2012 یا حداکثر 2013 یا همان 2014 چون کاملن قطعی نیست .


به هر حال به نظرم ریسک بسیار بزرگی برای فیلسوف خوره ی فیلم ماست ، تارانتینو در جایی گفته بود که " می خوام به عروس و دخترش 10 سالی رو استراحت بدم " ؛ خب یکسری مسائل در قسمت 1 و 2 بود که به نظرم می تونه قسمتی از  داستان قسمت سوم بشه ، برای مثال یادتون باشه ، عروس در قسمت اول که میره سراغ زن سیاه پوست و اونو می خواد بکشه دختر بچه ی زن سیاه ناگهان از سرویس مدرسه پیاده می شه و خونه می یاد و با اون وضعیت مادرش و زن بلوند روبرو میشه که زن بلوند که عروس ما باشه جلوی بچه به مادرش کاری نداره و اونها داخل اشپزخونه می شن که زن سیاه پوست یک حرکت ناگهانی و شوکه کننده انجام میده و ناگهان شلیک می کنه که از شانس عروس تیر به کنارش می خوره و اونم بلافاصله چاقو رو پرت می کنه به سمت زن سیاه و اونو می کشه که خودشم تعجب می کنه ، خب اینا رو گفتم تا برسم به اینجا : بعد از اون دختر بچه ی مادر کشته شده میاد و اون صحنه رو می بینه و فقط بهت زده است ، که زن بلوند به اون میگه : بزرگ شدی بیا سراغم . (دقیق دیالوگش یادم نیست ، اما ماهیتش همین بود)



خب شاهکار " کیل بیل " به زیبایی هر چه تمام تر به پایان رسید و تمام شد ، هیچکس فکرش را نمی کرد که فیلم 3 ای در کار باشه چون عملن پرونده ی بیل بسته شد و عروس هم کارش را انجام داد ، حالا که خبرها منتشر شده و قراره کوئینتین فیلم سوم رو روی پرده بیاره خیلی ها از همین حالا نسبت به فیلم جبهه گرفته اند ، اونها نظر های مختلفی دارند ، شاید خود شما هم یکی از اونها باشی ، مثلن می گویند : کیل بیل تموم شد و دیگه کاری نمیشه کرد . یا : دیگه چی رو می خواد نشونمون بده ؟!


بعضی هم امیدوارند ، اما این امیدواریشون تنها روی یک خط هست و اونهم کارگردان و فیلمنامه نویس ان تارانتینوست ، به تارانتینو اعتماد دارند و مطمئنن فیلم خوب خواهد شد .



به هر حال من که خیلی منتظرشم و امیدوارم که فیلم خوبی بشه ، مطمئنن باز هم خوره ی فیلم مارو سوپرایز می کنه و چیزهای جدیدی رو می کنه ، حتی هنوز هم در قسمت های 1 و 2 برخی چیزها هست که میشه اونها رو به 3 منتقل کرد یا نه بی خیالشون شد ، اون مثالی که در بالا زدم (دختر بچه ی سیاه پوست) از اون مسائلی هست که میشه به قسمت سوم منتقلش کرد و در خط داستانی آوردش .


اسامی بازیگران هم تا الان به 3 رسیده ، اوما تورمن در نقش عروس ، داریل هنا در نقش الی درایور و جودی دریفوس در نقش سوفی که هنوز بازی دریفوس قطعی نیست و در حد شایعه هست .


به هر حال باید منتظر موند و دید ، معلوم نیست چی در انتظارمون هست ! اما این فیلم لعنتی قسمت دیگری از " کیل بیل " ه !!! I cant wait !!!!




when the trouble started



Bill: When I started to follow people, specific people, when I selected a person to follow, that's when the trouble started

انتخاب بازیگر زن فیلم The Dark Knight Rises از بین 6 نامزد فعلی

خب فعلن 6 نامزد احتمالی در نظر گرفته شده که تمامی اونها از ستارگان حال حاضر سینما هستند که هر کدوم به تنهایی می تونند یک فیلم رو به نام خودشون بکنند . اسامی بازیگران :



-- Anne Hathaway

-- Keira Knightley

-- Blake Lively

-- Natalie Portman

-- Naomi Watts

-- Rachel Weisz


شخصن من شانس بیشتری رو برای " بلیک لیولی " و " ناتالی پورتمن " می بینم ، باز بیشتر به بلیک لیولی فکر می کنم و به نظرم اون انتخاب شه ، شایدم نه ! اما این 2 بازیگری رو که گفتم بیشتر کلاس کاریشون به فیلم های نولان می خوره ، بخصوص سری Batman . حالا باید دید کدوم انتخاب میشه ، شخصن ترجیح می دم بلیک لیولی و بعد از اون ناتالی پورتمن انتخاب بشه .


بعد اینکه الان یک خبر تکمیلی رو خوندم و اون از این قرار بود که نولان قرار هست از بین اینها 2 نفر رو انتخاب کنه ، یکیشون به عنوان villian (تبهکار) و دیگری هم مورد علاقه ی بتمن .


به شخصه خیلی برام جذابه که یک تبهکار زن در یکی از فیلم های بتمن نولان ببینم ، خیلی مشتاق تر از قبل شدم با این خبر !

Why's he running Dad


James Gordon Jr.: [Batman runs off into the darkness as James Jr. joins his father by Harvey Dent's body] Batman? Why's he running Dad

Lt. James Gordon: [Staring after Batman] Because we have to chase him

James Gordon Jr.: But he didn't do anything wrong 

Lt. James Gordon: Because he's the hero Gotham deserves. But not the one it needs right now. And so we'll hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gaurdian. A watchful protector. A dark knight