رفقای خوب

دوستی ؟ بله ، لطفا

رفقای خوب

دوستی ؟ بله ، لطفا

Cinema is everything

چند وقت پیش فیلم فوق العاده ی " ماورا " The Beyond - 1981 رو از لوکو فولچی دیدم و اینقدر سر ذوق اوردم که روز بعدش فیلمو زیرنویس کردم و رایگان آپلودش کردم ، خواستم به نوعی سپاسگذار این فیلم ساز بشم و ایرانی های بیشتری فیلم رو ببینن .



امروز داشتم وبگردی می کردم که چشمم به یک نوشته ی جالب از فولچی افتاد .


“Cinema is everything to me. I live and breathe films — I even eat them!”


سینما واسه من همه چیزه ! با فیلم ها نفس می کشم و زندگی می کنم - حتی اونا رو می خورم !



lucio fulci

نظرات 5 + ارسال نظر
سجاد پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

دمش گرم
جمله ی حقی گفته
خداییش اگه سینما نبود من یکی که تا حالا کله پا شده بودم
مرسی تایلر جان و ایضا نریتر جان
وبلاگ خوبی دارین .. بوی خوش سینما از چند فرسخیش به مشام میرسه
این فیلم جناب فولچی رو هم باید ببینم حتما

یکبار یکی از بچه ها ازم پرسید اگه سینما رو ازت بگیرن چیکار می کنی ؟

بهش گفتم : شاید نذارن سینما بریم یا دیگه فیلم دستمون نرسه ! اما ذهنیتمون چی ؟ تخیلمون ؟

فیلم " ماورا " هر کسی رو سر ذوق میاره .

ممنون از لطفت سجاد جان

دنیامیر پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.2nyaye30nema.blogfa.com

سلام دوست عزیز. با حضورت تو کافه م خیلی خیلی خوشحالم کردی. خوندن کامنتت لذتبخش بود و واقعا چسبید.

سلام ...

خواهش می کنم . لطف شما بود .

سحر پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام
فیلم دیدن حوصله می خواهد و آرامش خاطر!!
اما خب! گاهی بی حوصله و بدون آرامش خاطر نیز، می شود دید و خوب هم دید! مشتاق دیدن فیلم ماورا هستم. با زیرنویس شما البته!

پیشنهاد میکنم کتاب "برنده تنهاست" آخرین اثر نویسنده ی معروف و محبوب " پائولو کوئلیو" را بخوانید.
رمان زیبایی که ماجرای آن ظرف 24 ساعت در جشنواره ی فیلم کن رخ می دهد!

مطالعه ی خوب و هدفمند، دیدگاه شما را نسبت به جهان اطراف، و آنچه در آن اتفاق می افتد، باز می کند. و آن وقت است که تماشای یک فیلم و نقد و بررسی آن، آگاهانه تر و هوشمندتر صورت می گیرد.

با آرزوی پیشرفت روزافزون شما، رفقای خوب سینما.
شاد و سربلند باشید

سلام سحر خانم عزیز ...

دیگه همه چی رو شما گفتی .

ممنون . کتاب برنده تنهاست رو هم شدیدا مشتاقم بخونمش .

فعلا ...

امین طاهری جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام بچه ها. وبلاگتون رو خیلی تازگی ها دوست دارم. نمیدونم اما یه احساس خوبی منو هر دو_سه روز یه بار میکشونه سمت وبلاگتون.مطالبتون به دلم میشینه. همین طور ادامه بدین.

سلام امین گل ...

دلم برات تنگ شده رفیق ، ممنون از لطفی که داری ...

فعلا ...

یوسف شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:39 ق.ظ

آقا سلام و عرض ادب؛ کلاً همیشه پیگیر وبلاگتون هستم، اما اینبار دست گذاشتی رو کارگردانی که منم تازگیا کشفش کردم (لوچیو؟ لوکو؟ ...). به هرحال منم فیلمو همین چند روز پیش دیدم، از همون سکانس یک (و صحنه ی اسید پاشی!) بدجور ما رو گرفت؛ اما واقعاً دوس دارم فیلمو دوباره با زیرنویس شما ببینم. لطف میکنی اگه آدرس آدرس آپلودتو بگی.
و باز کلاً ممنون، ادامه بده...

سلام یوسف جان ...

منم شدیدا الان تحت تاثیرش هستم ، دنبال فیلم های دیگرش هم هستم که می خوام ببیمشون .

و زیرنویس رو برات اینجا اپلود کردم می تونی دانلود کنی .

http://s1.picofile.com/file/6262525150/The_Beyond_FA_Translate_by_Joker_Jokerscarface_gmail_com.zip.html

و اینکه خواهش می کنم و موفق باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد