رفقای خوب

دوستی ؟ بله ، لطفا

رفقای خوب

دوستی ؟ بله ، لطفا

You are my best friend


نیک فراست و سایمون پگ


فیلم Shuan Of The Dead رو دیدین ؟ یک فیلم سینمایی خوش ساخت که نوید امدن یک کارگردان خوش قریحه و خوش ذوق را به عشق فیلم ها می داد . فیلمی که هجو سینمای وحشت و زامبی هاست ، که در اون داستان از جایی شروع میشه که رابطه ای بسیار دوستانه را بین شخصیت پگ و فراست می بینیم و این رابطه ادامه پیدا می کنه تا می رسیم به صحنه ی پایانی فیلم که بسیار تاثیر گذار هست با موسیقی شاهکار Queen به نام You my best friend .



دو سال بعد کارگردان خوش ذوق انگلیسی با فیلمی به نام Hot Fuzz برگشت که دومین اثرش هم بود ، این بار هم 2 بازیگر اصلی فیلم سایمون پگ و نیک فراست بودن ، داستان فیلم هم راجع به یک پلیس بسیار قانونمند و موفق بود که نمی تونست از چیزی در کارش چشم پوشی کنه ، همون اوایل فیلم شخصیت نیک فراست رو می بینیم اما چیز زیادی متوجه نمیشیم تا اینکه کم کم علایق ساده و کودکانه شخصیت فراست را نسبت به پلیس بودن می شنویم و کم کم به او علاقه مند می شویم و این علاقه مندی همراه با پررنگ تر شدن رابطه ی دوستانه بین شخصیت پگ و فراست هست تا اینکه عمیق تر و عمیق تر می شود این رابطه ی دوستانه و به صحنه ای می رسد که فراست خود را سپر شلیک مردی به پگ می کند و ... ، صحنه ی آخر فیلم اینقدر ریتم سریعی پیدا می کنه که به تماشاگر اجازه ی فکر کردن نمی ده تا ادگار رایت بتونه کلک خودش رو بزنه ، منظورم صحنه ی نهایی فیلم و سر قبر رفتن شخصیت پگ هست که همه اشک در چشمانشون جمع میشه و فکر می کنند که فراست کشته شده که ناگهان اشک غم تبدیل به اشک ذوق و شادی می شه و فیلم به پایان میرسه .



حالا در این سال جدید قراره فیلمی کمدی تخیلی اکران بشه به نام Paul ، که از کارگردانش قبلا Superbad , Adventurland را دیده ایم ، در این فیلم 2 بازیگر اصلی سایمون پگ و نیک فراست هستند که کاملا شخصیت ها و رابطه ی بینشان از پیشینه آنها نشات گرفته شده ، یعنی در فیلم جدید یک رابطه ی دوستانه ی بسیار صاف و ساده و واقعی را شاهدیم ، تریلر های فیلم که خیلی امیدوار کننده بودن و شدیدا منتظرم گذاشتن ، از همون اول تریلر ها نوشته هایی نظیر " آنها بهترین رفقا هستند " و ... را شاهدیم .



سایمون پگ و نیک فراست به علاوه ادگار رایت که 3 دوست بسیار صمیمی و نزدیک هستند شخصیت هایی را خلق کردن دوست داشتنی و به یادموندنی ، زوجی جدید به سینما معرفی کردن که شدیدا محبوب شد ، حالا اینطور که از قضیه پیداس گویا قراره این زوج ادامه پیدا کنه ، یعنی فیلم Paul  این راه را ادامه داد و به سومین فیلم از این زوج سایمون پگ و نیک فراست رسید . احتمالا در آینده باید منتظر فیلم هایی دیگری با حضور این زوج دوست داشتنی و ساده باشیم .


نظرات 4 + ارسال نظر
تراویس سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://youtalkingtome.blogfa.com

فیلم باحالی بود.
ممنون.
راستی یه جا شنیدم این فیلم محبوب تارانتینو هم هست...

مرد مرده چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ق.ظ http://flatliner.blogfa.com/

سلام بگز.
قالب جدیدتون جالبه ولی به نظرم قالب قبلی تون خیلی شکیل تر بود...

هی رفیق ...
حالا نظر سنجی گذشتیم ببینیم چی میشه .

امیررضا تجویدی چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام
این پست نیک فراست و سایمن پگ واقعا خوب بود... خیلی خوبه که می بینم به این زوج بی نظیر پرداختید، دم شما گرم
ارادت

سلام امیر جان ...

ممنون از لطفت ، خیلی از زوج رو دوست دارم .

شیدا عارف شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.p-o-v.blogfa.com

چه وبلاگ خوبی هستید...تازه کشفتان کردم

قربان شما
خوبی از خودتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد