رفقای خوب

دوستی ؟ بله ، لطفا

رفقای خوب

دوستی ؟ بله ، لطفا

But I'm a creep , I'm a weirdo


تریلر فیلم Social Network یک موزیک متن بسیار زیبا و شنیدنی داره که در فیلم بکار نرفته ، این ترک از Scala and Kolancy Brothers هست به نام creep .


حالا از طرف دیگر در اولین آلبوم گروه بسیار محبوب Radiohead به نام Pablo Honey که در سال 1993 منتشر شد یک ترک فوق العاده و شنیدنی هست که Creep نام داره که تم اصلی آهنگ و ریتمش بسیار شبیه به همین آهنگی هست که در social network به کار رفته .


که ترک فوق العاده رادیو هد الگوی این ترک بسیار شنیدنی هست ، یعنی 3 سال قبل از اینکه گروه scala & kolancy brothers تشکیل بشه این شاهکار توسط رادیو هد خلق شد .


به هر حال جدا از مقایسه و کشف کردن و ... ، این ترک یکی از به یاد ماندنی ترین اجراهای " رادیوهد " هست ، از اینجا دانلود کنید .



موزیک تریلر Social network هم رو از اینجا می تونید دانلود کنید .



خب این دخترها سرایندگان گروه هستند و  Stijn Kolacny ، Steven Kolacny رهبرهای این گروهند .

نظرات 2 + ارسال نظر
سپهر یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.thefrozensun.wordpress.com

مرسی واسه این مطلب
یه سوال: شما ها تو فیس بوک نیستین؟؟

خواهش می کنم سپهر جان .

چرا من در فیس بوک هستم . اما با نام اصلیم .

The Narrator دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.goodfellas.blogsky.com/

عجب آهنگیه! حرف نداره. فکر کنم از نسخه ی اصلی رادیو هد هم بیشتر دوسش دارم.

اجرای دوباره ی اسکالا و کولانسی برادرز واقعا عالیه و حس فوق العاده ای داره ، اما آهنگ خود رادیو هد واقعا یه چیز دیگه اس ، بخصوص متن ترانه با صدای خواننده ی رادیو هد با هم بی نظیرن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد