رفقای خوب

دوستی ؟ بله ، لطفا

رفقای خوب

دوستی ؟ بله ، لطفا

واسه پول کار می کنم

چند ماه پیش یک فیلم تخیلی بسیار عالی دیدم که به یکی از لذت بخش ترین فیلم هایی که دیدم تبدیل شد ، این لذت واسه این بود که داشتم یک فیلم تخیلی عالی از دهه ی پنجاه می دیدم ، از یکی از کارگردان های معروف و مشهور آمریکایی ، فیلم طوری بود که اینقدر علاقه مند شدم و رفتم کلی از فیلم های تخیلی ده های 40 - 50 و 60 رو گرفتم ، اسم فیلم INVASION OF THE BODY SNATCHERS هست که با نام " هجوم ربایندگان جسد " هم شناخته می شه .



 سازنده ی فیلم کسی نیست جزء دان سیگل ، دان سیگلی که 2 فیلم بسیار معروف و شناخته شده داره که همه اون 2 اثر رو به عنوان شناخته شده ترین آثارش می شناسند ، فیلم های Dirty Harry و دیگری فیلم Escape From Alcatzar .


Dirty Harry



Escape From Alcatzar


بعد که داشتم همینجوری راجع به دان سیگل و فیلم هاش مطالبی رو می خوندم چشمم به یک اظهار نظر راجع به فیلم هاش و خودش افتاد که براتون اینجا می نویسم .


Most of my pictures, I’m sorry to say, are about nothing. Because I’m a whore. I work for money. It’s the American way


بیشتر فیلم های من ، شرمنده از اینکه می گم ، درمورد هیچ چیزی نیستند ، واسه اینکه من یه فاحشه ام ، واسه پول کار می کنم ، این راه آمریکایی هست .



Don Siegel

نظرات 6 + ارسال نظر
مجتبی یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام تایلر خان ! اقا معلومه یه عشق فیلم واقعی هستی ! اینقدر من توی سایت ها و فروم های مختلف سینمایی بودم که نگو ، اما هیچکدوم از مطالب و پست هاشون انرژی پست های شما رو نداشت ، با احترام نسبت به نریتر خان هم باید بگم که حتی مطالب شما هم انرژی پست های تیلر رو نداره ، نمی دونم واقعا حال می کنم ، ساده نو بی پروا و از همه مهمتر چکیده و نظر خودتون ، مشخصه که خودتون رو یک منتقد نمی دونید و فقط می خواین عشق سینماتون رو با دیگران تقسیم کنید ! احسن به شما ! واقعا احسن ...

من یادمه " هجوم ربایندگان ... " رو از شبکه چهار دیدم و واقعا خوشم اومد ، دیگه اینکه از سیگل ، فرار از آلکاتزار و هری کثیف رو هم دیدم که هریک به نوعی خوب بودن ...

اقا حتمن ادامه بده ، نظر هم ندادم هستم ! موفق و پیروز باشی . مجتبی .ر .م .س

سلام مجتی جان ...

ممنون رفیق ، خیلی لطف داری ...

موفق باشی

مرد مرده دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ http://flatliner.blogfa.com/

هی بگز !
ممنون بابت معرفی فیلم ماورا و ترجمه و زیرنویس کردن این فیلم.
من ندیدمش ، چه جور فیلمیه ؟ با شناختی که از فولچی دارم به نظرم باید یه هارور خوب باشه ... ای کاش بیشتر در موردش می نوشتین...البته خودمم دارم دانلودش می کنم و اگه ازش خوشم بیاد احتمالن مفصل در موردش می نویسم ...
راستی این آشغالی که نیکول کیدمن توش بازی کرده و بازسازی فیلم دان سیگل هستش رو دیدین؟ تهاجم رو می گم ! نسخه ی کلاسیک کجا و نسخه ی احمقانه ی امروزی کجا !

سلام مصطفی ، رقیق ...

خواهش می کنم ، احتمالا بعدا راجع بهش بنویسم ، فقط در این حد بهت بگم که مطمئنم خوشت میاد ، واسه اینکه واقعا فیلم خوبیه و خوراک عشق فیلماست !

نسخه دنیل کریگ و کیدمن میگن واقعا اشغاله ! حالا واقعا هست ؟ من ندیدم ! شاید یروز ببینم ! میشه بگی چجوریاست ؟

وحید دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ http://vahid.mihanblog.com

سلام بچه
اظهار نظر عجیب و بی پروایی بود از دان سیگل !!!
می تونی یک فیلم تخیلی در رابطه با سرما و گسترش یخچال یا فیلمی که چند نفر توی سرما گیر افتادند و به من معرفی کنی
ممنون داداش
یا علی

سلام وحید جان ...

فیلم Eight Below فیلم خوبیه ، دیگه 12 Monkeys هم جالبه ،

The Ice Storm

Mystery Alaska

Fargo

Doctor Zhivago

The Shining

Alive

The Empire Strikes Back

اینم چندتایی هست که در یک هوای یخی می گذره .

موفق باشی

Tyler Durden دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ق.ظ http://goodfellas.blogsky.com/

یه نکته بگم :

اینکه همه ی این فیلم هایی که گفتم به این منظور نیست که درشون برف و ... هست ، برای مثال فیلم ice storm فضا و دمای آب و هواش سرده و یک فضای سرمایی داره و حتی شاید گروهی درون سرما و برف گیر نیافتاده باشن .

اما فیلم هایی مث shining , eight below و fargo شدیدا به سرما و برف وابسته اند .

وحید دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ http://vahid.mihanblog.com

سلام داداش ممنون دمت گرم
برم بدانلودمشون
بازم بهتون سر می زنم راستی اطلاعات سینماییتون خیلی خوبه یکم این امین طاهری رو هم نصیحت کنید
یا علی

مرسی داداش ...

امین طاهری پسر خیلی گلیه ، نیاز به نصیحت نداره

میثم جاویدی سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http://meysam-javidi.blogfa.com/

سلام تایلرعزیز.
خوبی رفیق؟
این استاد، استاده استاده من بوده ! اینو میدونستی که ؟ هان؟
سام یاغی رو میگم! که روزگاری اسیستنته دان بوده. و بعد میاد میشه استاده کله سینماگرهای دنیا.
تیراندازش رو با اون وداع تلخ جان وین دوست دارم.
قاتلینش رو با اون لی ماروین رویایی دوست دارم.
چارلی ماوریکش رو با اون سکانس تعقیب و گریز محشر و والتر متئو جذاب دوست دارم.
خلاصه همه جوره این استاد رو دوست دارم.

درست مثه من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد