رفقای خوب

دوستی ؟ بله ، لطفا

رفقای خوب

دوستی ؟ بله ، لطفا

"!Dont hit me again man"

این فیلمیه که مطمئنن بیشتر ازش میگن و بیشتر از ازش میخونید. از اون فیلم هایی که جایزه ای نمیگیرند ولی جای خودشون رو توی دل فیلمباز ها پیدا میکنن. از اون هایی که شاید سالی یه بار پیداشون بشه و بره تا سال بعد و شایدم چند سال بعد. محشر. فعلا این پیشنهاد من رو بپذیرین و فیلم رو ببینید. و ما هم همینجا بیشتر ازش مینویسیم.  

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://bynvayan.blogfa.com

سلام من این فیلم رو دیده ام ولی به نظرم چیزی خاصی نداره که اسمش رو محشر بزاریم
و این فقط نظر من بود

سلام رفیق
این نظر تو و اونم نظر من. سلیقه است دیگه.
مرسی

محمد جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

salam film ro didam mahshar bood pesar vaaay asheghe Butch shodam vaghti ke oon pesar gonde he ro zad mikhastam monfajer besham az khoshhaliiiiiiiiiiiiiii

سلام محمد جون
دیدن اون سکانس یکی از لذت بخش ترین تجربه های اخیرم بود.واقعا توپ بود! و شخصیت بوچ هم که دیگه نگو...

میثم جاویدی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ http://meysam-javidi.blogfa.com/

سلام نریتور عزیزم.
خوبی داداش.
دیگه زیادی بهت دارم عادت میکنم ها!
خدا کنه علاقه ام به تو و رفیقت و وبت همین جوری بیشتر بشه.
این فیلم رو امشب دیدم.
خوب بود.
بازی نقش اول خیلی اغراق آمیز بود.
اما خوب بجز روح سرکش نسل جدید؛ چیزی برای ارائه نداشت.
قابل مقایسه باآثار هم دسته اش نیست.
سکانس آخر خیلی بد و بی جهت به آشوب کشیده شد.
اگه فاینال اینجوری نبود خیلی بیشتر از اینا دوسش داشتم.
فعلاٌ

مخلص رفیق
فیلم نقص کم نداره و منم قبول دارم. ولی اینکه بازی شخصیت بوچ اغراق شده است رو باهات موافق نیستم. اون آدم مشکل روانی داره و ادم خیلی خطرناکی هم هست پس اون نوع بازی در خدمت شخصیت بود به علاوه اینکه بازی یکدستی در کنار بقیه بازیگر ها ارائه میده.
آشوب پایان فیلم هم اگر در یک فیلم دیگه اینجوری آشوب میشد میگفتیم به قول تو بی جهت بوده ولی توی این فیلم خیلی از وقایع همینجوری اتفاق میافتن و با قاعده پیش نمیرن. پس با قواعد دنیای فیلم این آشوب اصلا بد نبود.
کلن گفتم فیلمی که نقص هم داره اما چیز هایی داره که خاصش کردهُ با تمام نقص هاش. و من خیلی دوستش دارم رفیق
قربونت با مرام.

Tyler Durden یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://goodfellas.blogsky.com/

فیلم خیلی خوبیه ، شخصیت بوچ هر کسی رو تحت تاثیر قرار می ده ، به نظر من که اغراق شده نبود این شخصیت ، من در دنیای واقعی کسانی رو میشناسم که از بوچ هم طغیان گر هستن .

در کل فیلم ساده و خوبیه ، با اینکه چیزی واسه گفتن نداره اما تماشایی هست .

چیزی واسه گفتن نداره یعنی چه؟!؟

م یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ http://meysam-javidi.blogfa.com

من گفتم بازی شخصیت نقش اول اغراق داشت.
کی گفتم که شخصیت نقش اول اغراق داشت؟
من با بازیگره دارم گیر میدم و از بازیش خوشم نیومد.
زیادی ادا اطوار و ژست می گرفت. اینقدر زیاد که اذیتم میکرد.
وگرنه که، بله من خودم هم چندین برابر عصیانگر تر تو جامعه خودمون دیدم. چه رسد به اونجا با اون همه آزادی! که امریست بدیهی.
فعلاٌ.

میثم جاویدی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ http://meysam-javidi.blogfa.com

کامنت قبلی
اسمم ناقص افتاد.
همین و بس.

Tyler Durden یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ http://goodfellas.blogsky.com/

درست گفتی میثم جان ، من اون قسمت رو متوجه نشدم . شرمنده ، اما در کل من با اون قضیه هم مشکلی نداشتم ، درست می گی اغراق شده بود ، اما اذیت کننده نبود .

فعلا

محمد یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ

meysam jan dar morede akhare film gofte boodi be nazare man kamtar too filmhaye hala ye hamchin payan bandie khoobi vojood dare .manzooram nafashaye butch biroon az fazaye daroltadib va bad shekaste shodane pash ke yani hichvaght az inja nemitooni biay biroon va keshidanesh be fazayi ke daresh bayad bashe va badesh BLAM baste shodane dar va fade out.vay pesar be nazaram behtar az in nemishod tamoomesh kone...mage na?!l

محمد یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

rasti havasam nabood fade out nemishe yek cute kheyli toop mikhore va mire too titraj ke be nazaram tadvingar yeki az behtarin cuthaye zendegisho zade

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد